Style Switcher

Layout options
  • Boxed Layout
  • Full Width Layout
Primary Color
بررسی اجمالی بررسی اجمالی جستجو جستجو برگشت برگشت
مجموعه: رشته علوم تربیتی
 
info کاربر گرامی شما عضو نیستید!!! شما می توانید برای فعال کردن و نمایش لینک دانلود جهت برخورداری سریع و بدون محدودیت از تمام محتویات وب سایت، از طریق منوی بالای سایت (گزینه عضویت در پرتال) ثبت نام کنید
pdf.png بررسی مقایسه میزان رضایتمندی معلمان پایه سوم دوره ابتدایی شهرستان دلفان از کتابهای جدیدالتالیف در سال تحصیلی 93-92

چکیده: تحقيقي كه پيش رو داريد در مورد بررسی و مقایسه میزان رضایتمندی معلمان پایه سوم دوره ابتدایی شهرستان دلفان از کتابهای جدیدالتالیف در سال تحصیلی 93-92 می باشد كه پس از انجام، پژوهشگر آن را به شكل پايان نامه در 5 فصل ارائه داده است. در فصل اول كه تحت عنوان طرح تحقيق آمده، مقدمه،شرح موضوع تحقيق، اهميت و ضرورت، اهداف تحقيق، سوالات مورد پژوهش پيش فرض هاي تحقيق، تعريف  مفاهيم و اصطلاحات و ابزار پژوهش و روش تحقيق شرح داده شده است. در فصل دوم، پيشينه و ادبيات تحقيق مورد بحث قرار گرفته و پژوهشگر تحقيقاتي را كه در اين زمينه انجام شده است را مورد بررسي قرار دارد، و مختصري درباره آنها توضيح داده شده است. در فصل سوم جامعه آماري قرار دارد كه جامعه آماري در اين پژوهش 40 نفر از معلمان زن و مرد پایه سوم ابتدایی شهرستان دلفان مي باشد كه به صورت تصادفي انتخاب شدند و به سوالات پرسش نامه پاسخ دادند و در ضمن روش آماري كه بايد در اين پژوهش استفاده شود نيز در اين فصل آورده شده است كه روش آماري مورد استفاده همبستگي پيرسون مي باشد. فصل چهارم پژوهشگر اطلاعات و داده هاي بدست آمده را از روش آماري پيرسون مورد تجزيه و تحليل قرار داد و همچنين اين فرضيه كه تجزیه و تحلیل به صورت توصیفی و استنباطی می باشد. در فصل پنجم خلاصه گزارش تحقيق محدوديتها و پيشنهاداتي را كه مي توان براي پژوهشگران بعدي توصيه كرد و در آخر ضمائم و منابع تحقيق انجام شده گردآوري شده است.


ساخته
حجم
تعداد دفعات دانلود

1394-05-03
1.08 MB
0

pdf.png بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانها در استفاده از خدمات مشاوره

چکیده: این تحقیق به منظور بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانهای دولتی شهرستان کوهدشت در مورد استفاده از خدمات مشاوره و راهنمایی انجام شده و اینکه ایا بین موفقیت تحصیلی و راهنمایی شغلی دانش آموزانی که از خدمات  مشاوره و راهنمایی استفاده کرده اند و گروهی که استفاده نکرده اند  ، تفاوت معنادار وجود دارد ؟ آیا بین موفقیت تحصیلی و راهنمایی شغلی دانش آموزانی که از خدمات مشاوره استفاده کرده اند و گروهی که استفاده نکرده اند ؛ از لحاظ رشته تحصیلی و سن  تفاوت معناداری وجود دارد ؟ روش تحقیق بر حسب نحوه گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی بوده و جامعه آماری تمامی دانش آموزان دبیرستانهای دولتی شهرستان کوهدشت که در سال تحصیلی 88-87 به تحصیلی اشتغال داشته اند  که تعداد آنها 2524 نفر بود شامل دو گروه ، گروهی که از راهنمایی و مشاوره استفاده کرده اند و گروهی که استفاده نکرده اند ، از گروه اول 35 نفر و از گروه دوم 65 نفر به روش تصادفی طبقه بندی نمونه گیری شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است .  به همین منظور پرسشنامه ای با مقیاس چند درجه ای دیکرت تهیه شده است . برای تعیین اعتبار پرسشنامه ، ضریب آلفای کرونباخ گردیده است.  و همچنین از آزمون های T و ANOVA و Scheffe ( شفه) برای تجزیه و تحلیل فرضیات استفاده شده است


ساخته
حجم
تعداد دفعات دانلود

1394-05-07
1.09 MB
2

docx.png بررسی نگرش دینی ( مثبت و منفی ) برتفکرانتقادی دانشجویان رشتۀ علوم تربیتی

چکیده: هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر نگرش دینی ( مثبت و منفی ) بر تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند است. فرضیات پژوهش عبارتند از : 1) بین نگرش دینی مثبت و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد. 2) بین نگرش دینی منفی و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد. همان طوری که ملاحظه می کنید جامعۀ آماری کلیۀ دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند است و نمونۀ آماری 100 نفر است که از میان این جامعۀ آماری به صورت تصادفی ساده انتخاب شده است . روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه نگرش دینی و تفکر انتقادی خودساخته است که در اختیار گروه نمونه قرار گرفته و بعد از پاسخ جمع آوری شده و اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت . در تجزیه و تحلیل اطلاعات از دو روش توصیفی و استنباطی استفاده شد و جداول و نمودارهای آماری ارائه شد. نتایج این پژوهش به شرح ذیل است: 1) بین نگرش دینی و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد. 2) بین نگرش دینی مثبت و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد. 3) بین نگرش دینی منفی و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد.


ساخته
حجم
تعداد دفعات دانلود

1394-05-08
495.5 KB
0